USA 2011; New York, del tre

2012-03-15 | 20:19:57
På väg till Little Italy och China Town

Såg en amerikansk brandbil. Här sitter det en förare både framtill och baktill. Väldigt smidigt när de skulle backa in bilen i sitt garage.

Little Italy

Stannade till på en av de alla italienska restaurangerna och tog oss en drink. Näst intill olidligt varmt denna dag!

China Town

Här åt vi lunch på en, inte helt otippat, kinesisk restaurang. Till maten serverades jag pinnar medan Jesper fick gaffel och sked, vilket vi hade otroligt roligt åt.

På väg till Central Park

Här står jag med min älskade Double Chocolate Chip. Det blev fel med min beställning och som kompensation fick jag en extra dubbel. Jag kan bara älska Starbucks!



Kommentarer
mamma
2012-03-15 | 21:41:57

Det är nästan så att man blir nyfiken på denna lilla stad...


URL: http://katterochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0