Söndag 2012.03.25

2012-03-25 | 14:02:29
Nackdelen med att inte ha ett mobilabonnemang med surf är att jag vid sådana här tillfällen inte kan blogga från mobilen. Eller ja, inte för att just blogga är särskilt livsviktigt. Fördelen å andra sidan är att jag har en förjävla billig mobilräkning istället.

Men just nu skulle jag vilja kunna ta ett kort med mobilen och slänga upp här för att visa hur härligt jag har det på balkongen (istället får jag skriva det, ah no shit).

Som sällskap har jag till synes min datorn, lunch, lagboken, anteckningar och övningsuppgifter (för jag har tenta nästa vecka). Och solen. Den är viktigast.

Och så klart, ljudet från grannens motorsåg då han håller på att såga ner träden på sin tomt. Men det kan jag leva med så länge solen är här.

Kommentarer
mamma
2012-03-25 | 22:13:01

Du har haft det skönt på balkongen och jag har haft det bra med Skalman. Nu är jag hemma och ska krypa till kojs.


URL: http://katterochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0