Nulägesrapportering

2012-06-03 | 12:38:12
...
Mamma har frågat mig om jag nu också har gått förlorad till facebook. Nej, det har jag inte. Jag har två inlägg som hamnat i utkast, så jag har varit här inne ändå. Sanningen är den att jag gör så mycket annat och när jag tar mig ledigt är bloggen inte det jag först väljer. Detta innebär att bloggen hamnar långt ner på min prioriteringslista (om än inte varit med på den alls).

Samtidigt är det snart sommarlov. Jag har en vecka kvar vilken kommer bestå att tentaplugg för på fredag skriver jag tenta i ekonomistyrning.
...

Och att det är sommar innebär, för min del, att när jag inte jobbar vill jag njuta av (förhoppningvis) det fina vädret.
Summa summarum; som det ser ut nu kommer bloggen fortsätta vara vilande.

Här med önskar jag er en trevlig sommar.

Kommentarer
mamma
2012-06-03 | 20:21:42

Hittade HR-hemsidan och fick lite bättre grepp om det hela... tycker det är tufft av dig att anta denna utmaning!


URL: http://katerochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0