Hur min vardag ser ut (inte alla dagar förstås)

2012-01-26 | 21:58:20
Om ni undrar vad jag egentligen gör om dagarna, så har ni ett smakprov här:

- Föreläsning mellan 9.15-12.00.
- PU-möte mellan 12.00-13.00.
- Invänta Madde medan hon bokade sal till informationsmötet nästa torsdag.
- Fylla på mitt konto på skolan.
- Bråka med skrivaren i biblioteket (inte ett enda utskrivet papper fick jag med mig därifrån).
- Cykla en omväg hem för att kunna hämta ut de tre sista böckerna till kursen.
- Mejla ordförande i styrelsen om den 6 februari.
- Gå igenom anteckningar och föra över/- understrykningar i lagboken från dagens föreläsning.
- Gå igenom min mejl som vice ordförande vilken jag äntligen har fått tillgång till efter X antal dagars försening (det vill säga ungefär 130 olästa i inkorgen och 70 skickade - nästintill inget mejl avsedd till mig som nuvarande vice och inte ett enda som jag avsänt).
- Klura ut hur jag skapar min egen signatur som från och med idag kommer finnas med i varje mejl jag avser att skicka iväg (jag lyckades för övrigt).
- Skriva ut pdf:n (den jag inte fick ut i skolan).
- Föra in kommande UU-möten i kalendern.
- Handla och laga mat (samt äta förstås).
- Diska undan aktuell samt gammal disk.
- Betala räkningar och föra in i mina pärmar.
- Tagit mig igenom halva pdf:n.

Och därtill har jag också hunnit med att dricka kaffe och smsa med Jesper, Madde och Sandra.

Men lika glad för det är jag, för idag mår jag ** bra.

Kommentarer
mamma och pappa
2012-01-30 | 19:59:03

Vi bara undrar - hur ska du hinna tänka lite på oss också..?


URL: http://katterochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0