Tema fem: Min bästa vän

2012-01-14 | 12:35:51
Min bästa vän i den bemärkelsen att allting jag vet och allting jag känner delas med min bästa vän vill jag påstå att jag inte har. För ingen av mina vänner är bättre än någon annan av dem, men ingen av dem är heller den andra lik. De har personligheter jag avgudar och som gör dem till vilka de är. Jag värderar deras personligheter vilka jag anser inte går att ställas mot varandra och därmed inte kan jämföras.

Dessa vänner plockar fram det bästa ur mig och gör mig hel. De har fått mig att förstå vad vänskap handlar om och deras vänskap för mig är ovärderlig.

Kommentarer
Sandra
2012-01-14 | 16:45:20

Fint skrivet vännen! Klart vi ska ses snart! Svårt att få ihop det bara :/ puss <3


URL: http://musseochjag.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0