Måndag 20102.01.23

2012-01-23 | 11:17:38
Det blev ingen uppdatering förra veckan. Faktum är mitt sista inlägg skrev den fjortonde, det vill säga nio dagar sedan och jag vet inte om jag har saknat det eller inte.

Förra veckan prioriterade jag att tentaplugga. Jag har fortfarande ångest och misstänker att jag så kommer ha tills jag får bekräftat att jag är underkänd fram tills jag får tillfälle att skriva min omtenta. Jag skall vara glad om jag ens lyckas knåpa ihop två poäng vilket jag ändå inte kommer långt med. Tentan kan således sammanfatta som ett stort misslyckande.

Förutom att tentaplugga hann jag också med att infinna mig på samtliga lektioner, möten och Expen.

Men idag är det måndag och jag är ledig. Ny kursstart imorgon alltså.

Kommentarer

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0