Tema sex: Mina drömmar

2012-02-29 | 21:41:26
Jag drömmer om att få vara lycklig. Hur denna lycka ter sig är ovidkommande, bara jag är lycklig. Det är viktigast för mig.

Men låt mig ponera om framtiden, då är jag lycklig tillsammans med den finaste människa jag mött vilken är min pojkvän och tillika bättre hälft. Vidare drömmer jag också om att en dag få barn och utöka vår familj. Och innan jag lämnar detta liv drömmer jag om att få resa. Upptäcka världen så världen får upptäcka mig, hö hö.

Dock närmast till hands drömmer jag om att bli klar med mina studier och (förhoppningsvis) om ett och ett halvt år står jag här som nyexaminerad.

Kommentarer
mamma
2012-03-01 | 06:27:20

Jag tror att dina drömmar kommer att förverkligas...


URL: http://katterochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0