Måndag 2012.02.13

2012-02-13 | 15:12:48
Det här med att blogga har till synes inte gått särskilt bra och om jag skall vara uppriktig är det heller ingenting som jag faktiskt saknar.

Det är inte så att jag inte har någonting att delge er (hur många gånger har jag egentligen inte sagt det?) - snarare tvärtom. Det händer någonting hela tiden. Men när jag väl har tid att uppdatera här känns det inte aktuellt att berätta om händelser som ägde rum för två veckor sedan.

Men vad jag kan nämna är att förra veckan var det Framtidsdagen varpå detta stora evenemang gick av stapeln på torsdagen som avslutades med bankett på kvällen och som framåt midnatt övergick till nattklubb. Sammanfattningsvis kan torsdagen beskrivas som mycket lyckosam, enligt mitt tycke.

Denna vecka är det något lugnare. Föreläsning måndag, tisdag och torsdag, möte måndag och torsdag och grupparbete på onsdag.

Kommentarer

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0