Måndag 2012.04.23

2012-04-23 | 22:50:11
Idag har jag varit ledig i den mån att det inte varit en schemalagd föreläsning. Det innebär per automatik för min del inte ledighet utan jag har suttit med den löpande bokföringen vilken jag avslutade idag och kan lämna in resultatrapporten imorgon.

Vill ge en eloge till min svärmor för all hjälp hon gav mig i fredags! Och därmed vet ni hur min fredag såg ut - just det, studier från 09.00 - 18.00.

Helgen för övrigt har vi fikat med mamma och pappa, inhandlat nytt på MUS och en matta till vardagsrummet, träffat härliga vänner och ätit och spelat sällskapsspel, tillsammans med ett glatt gäng tittat på handboll IFK-Guif och som avslutning avnjöt vi en middag på Bishops (deras kyckling och anka är att rekommendera).

Nu väntas sängen. Jag skall läsa lite för att sedan få några goda timmars sömn inför morgondag.

Kommentarer

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0