" I can't tell this feeling. Let the time pass by "

2012-04-12 | 19:51:02

Och en vecka efter att påsk varit aktuell skriver jag här.

Vi fick en fantastiskt fin blombukett (nej, jag minns inte vad blomman på bilden heter och jag erkänner således att min kunskap om blommer inte är av bästa sort) av Jespers föräldrar när de var här på middag i lördags så även mina föräldrar av vilka vi fick biljetter till Wienerafton.

För övrigt tänker jag inte mala på mer om påsken då den var för en vecka sedan, mer än att den kom och försvann innan jag hann säga bu eller bä.

Istället kan jag berätta, för det är ju egentligen så mycket mer intressant (right?), att jag sitter med kurslitteraturen i grundläggande ekonomi och försöker få kläm på det här med löpande bokföring. Tilläggas kan att somliga dagar gör jag större framsteg än andra (idag är inte en sådan dag).

Kommentarer
maddiis
2012-04-15 | 11:08:59

Ranunkel. =) Och tack för en mycket god och trevlig påskmiddag!


NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0