" Och gäst ikväll är Jesus han har kickat heroin. Han läppjar på sitt glas och Ramlösa blir vin "

2011-12-03 | 18:54:10
Jag är nästan precis hemkommen från kalas hos Jespers bror. Det är faktiskt första gången jag träffar hans närmsta familj ensam under en tillställning. Jag var ju hemma hos svärföräldrarna igår och åt middag. I alla fall, de är väldigt lätta och enkla människor allihop. Inga komplicerade sådana.

Vidare hade jag tänkt ta kort på och visa mitt sällskap denna helg men de två kamerna jag har att hushålla med totalstrjekar vilket är signifikativt för min del. Detta innebär således att det heller inte kommer bli några nytagna kort två veckor framöver eftersom Jesper har med sig vår nyaste kamera. Och därmed vet ni också att det idag är två veckor till han kommer hem. Ni kan ju bara gissa hur mycket jag längtar.

Emellertid fortsätter jag att läppja på min cider och skall inom den närmsta minutern slänga mig i soffan och fortsätta titta på andra säsongen av The Big Bang Theory.

Kommentarer
mamma
2011-12-03 | 20:35:55

Åh, älskade tös, vad glad jag blir - nu är min inspirationskälla tillbaka!


URL: http://katterochresor.blogg.se/

NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0