Comeback

2011-12-03 | 12:20:48
Jag har beslutat att ge det här en chans till. Jag skall ärligt erkänna att jag är kluven i fråga om det kommer bli långvarigt emedan jag fortfarande, från dag till dag, överväger om jag vill blogga. Jag vet att jag vill skriva. Men det är av samma anlendning som jag slutade - vill jag skriva det här?

Jag har raderat arkivet från förr, dels när jag läste äldre inlägg kom jag att undra vem jag var som person när jag startade bloggen, vilken är en bidragade orsak till att jag dels vill ha en nystart. Inlägg från senare år kan komma att publiceras igen. Det är åtminstone min avsikt.

Bloggen har också fått en makeover. Den är inte fullbordad men jag hoppas ni har överseende med det tills vidare.

Med detta sagt, avslutar jag det första inlägget i min comeback.


Kommentarer
Sandra
2011-12-03 | 19:47:44

Åh älskade Erica! Välkommen tillbaka!


URL: http://musseochjag.blogg.se/
mamma
2011-12-03 | 20:32:44

Åh, älskade tös - så glad jag blir!!!


URL: http://katterochresor.blogg.se/
Anonym
2011-12-08 | 22:12:02

Du gör mig så jävla glad att du kommit tillbaka! Har verkligen saknat dina inlägg. Dels för att vi inte bor så nära varandra så att jag kan hålla koll på dig ;) låter ju nästan som en staker ;) men skönt att du är tillbaka!


NAMN
Kom ihåg mig

MAIL (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR


Trackback
RSS 2.0